Resultados das tarefas ata agora



Ola, ola!

Probei varias formas de corrixir as tarefas ata agora. O primeiro era facelo na videoconferencia, pero non todo o mundo puido conectarse. Despois vos pedín que me mandarades fotos pero tampouco o pudistes facer todos. Por isto, póñovos por aquí os resultados. A idea é que corrixades e me digades que fallos tedes para saber eu no que precisades axuda e no que vos podo axudar.




Día 1

Mate: 

1. Manuel fue a la librería con 20 euros. Si gastó 1/5 en un cuadero y 3/5 en un libro, ¿cuánto pagó por cada cosa?
Se gastó 4 euros en el cuaderno y 12 euros en el libro


2. De los 48 turistas que van en un autobús, 3/8 son rusos, y el resto, chinos. ¿cuántos rusos y chinos van en el autobús?
En el autobús hay 18 rusos y 30 chinos.


3. Un ciclista está participando en una carrera de 120 km. Si ya ha recorrido 5/6 del trayecto, ¿cuántos kilómetros le faltan?

Le faltan 20 km


4. Ainhoa tenía ahorrados 78 euros, pero se ha gastado las dos terceras partes en unas zapatillas. ¿le queda suficiente dinero para comprar la camiseta? La camiseta vale 24 euros.
Sí, porque en las zapatillas se gastó 52 euros. Por lo tanto, le quedan 26. 


5. Una botella de un litro de naranjada se reparte en cinco vasos. ¿Qué cantidad se corresponde a cada vaso?
A cada vaso se corresponden 1/5 de litro o, lo que es lo mismo, 0,2 litros.


6. Ana ha hecho ocho lazos con una cinta que medía 30 metros. Expresa con un número decimal y con una fracción la longitud de cada lazo.
La longitud de cada lazo es de 1/8
1/8 de 30 es 3,75 m

7. Magdalena y Laura tienen la misma cantidad de dinero. Magdalena gastó 5/8, y Laura, 3/5. ¿Quién ha gastado más dinero?
5/8=0.625
3/5= 0.6
Magdalena se ha gastado más dinero.


8. De un depósito de agua se han utilizado para regar 2/5 el lunes y 2/6 el martes. ¿Qué día se utilizó mayor cantidad de agua?
Se utilizó mayor cantidad de agua el lunes.


Día 2
Mate:

1. Calcula:
a) 7/8 de 48= 42
b) 3/4 de 100= 75
c) 3/10 de 60= 18
d) 4/6 de 36= 24
e) 7/9 de 45= 35

2. Completa el número que falta en cada caso:
a) 1/2 de 12 =6
b) 1/3 de 15 =5
c) 1/5 de10 =2


3. Expresa las siguientes fracciones en forma de decimal:
a) 2/5= 0.4
b) 9/15= 0.6
c) 3/2= 0.15
d)25/10= 2.5
e) 3/8= 0.375
f) 15/6= 2.5
g) 5/8= 0.625
h) 36/100= 0.36


4. Expresa en forma de fracción:
a) 0,4= 4/10
b) 0,15= 15/100
c) 2,2= 22/10
d) 1,5= 15/10
e) 0,03= 3/100
f) 3,4= 34/10

As respostas de sociais están no libro, así que non creo que faga falta poñelas aquí. Pero se alguén quere que llas corrixa, mandádemas.

Día 3:
Lingua galega (subastas de oracións):

- O irmán da túa moza é máis alto ca min: correcta.


- A Srta Lucía era a presidenta da compañía. Incorrecta: Srta. Lucía


- Mercamos unha casita na praia o verán pasado. Incorrecta: casiña


- A redacción que fixen onte titúlase Un día na miña vida. Incorrecta: "Un día na miña vida".


Mate:

1. Ordena estas fracciones de menor a mayor:
85/100
4/5
7/8
9/10

4/5 < 85/100 < 7/8 < 9/10

2. Indica si las siguientes fracciones son equivalentes:
a) 6/12 y 2/4
b) 2/3 y 3/6
c) 12/16 y 3/5
d) 6/8 y 3/4
 Equivalentes: a y d.

3. Escribe tres fracciones equivalentes a cada una de las dadas.
a) Por amplificación:
1/4= 2/8, 4/16, 8/32
2/5= 4/20, 8/40, 16/80
b) Por simplificación:
24/32= 12/16, 3/4, 6/8
40/60= 20/30, 10/15, 2/3
(Cada persona podía haber puesto los ejemplos que quisiera)


4. Simplifica estas fracciones hasta obtener la fracción irreducible:
a) 40/30= 4/3
b) 16/24= 2/3
c) 18/27= 2/3
d) 30/50= 3/5
e) 15/33= 5/11
f) 35/150= 7/30

As preguntas de naturais están no libro, se precisades axuda dicídeme.

Día 4
Lingua Galega: páxina 126
1. Silvestres: pega, pingüín, aguia, cegoña, curuxa, reiseñor, falcón. De curral: galo, pavo, parrulo, ganso, galiña.
2 Cacarexar – galiña, trilar – pardal, grallar – corvo, cantar – merlo, berrar – gaivota. 
3 Rolada: Niñada de paxaros ou de pitos. Pita: Galiña que aínda non pon ou que empeza a poñer ovos. Peteiro : Boca das aves. Crista: Anaco de carne de cor vermella que teñen algúns paxaros sobre a cabeza. Pito: Cría das aves, especialmente da galiña. Capoeira: Lugar onde se crían e viven as galiñas e aves domésticas. Gaiola: Caixa de barras ou arames para pechar nela animais. Pouta: Pé dalgúns animais, con uñas fortes e curvadas. 
4 Pola – pita; gadoupa – pouta; bico – peteiro; polo – pito.

Día 5
Mate página 98


Día 6
Lingua Galega páxina 124
2 Entrantes – saíntes, neno, próximas – afastadas, dentro – fóra, novatas – expertas, suaves – roucas.
4 b) Cambian de sitio no inverno, en busca de contornas máis cálidas. 
5 «...con gran parte do corpo e toda a cola fóra da auga», «as ás extendidas», «cabeza relativamente pequena», «plumaxe uniforme de cor marrón escura», «Partes inferiores totalmente brancas. Peteiro amarelado». Reflexiono 
6 Do océano Atlántico. Podemos atopar no Atlántico catro especies diferentes de pardela: fulmar, pardela furabuchos, pardela cincenta e pardela xoubeira. 
7 – As pardelas son aves de tamaño pequeno. → F, «son aves de tamaño mediano a grande». – Viven a maior parte do ano no mar, lonxe das costas. → V – Concéntranse na beiramar cando loce o sol. → F, «concéntranse ocasionalmente na beiramar cando vai mal tempo». – Fan os niños nos saíntes das rochas. → V – Non saben nadar nin mergullarse. → F, «Nadan moi ben e son expertas mergulladoras». – Teñen unha voz suave e melodiosa. → F, «Voces roucas e cantareiras».
8 Tamaño: mediano (40 cm). Cabeza: relativamente pequena. Plumaxe: marrón escura. Ventre: de cor branca. Peteiro: amarelado. Voo: baixo por riba do mar, con rápidos batidos das ás. Hábitat: ave peláxica, habitual nas proximidades da costa. Desprazamento: pode desprazarse en liña recta. Lugar de cría: illas dos mares do Sur. Verán e outono: emigra cara ao NE do Atlántico. 
9 Resposta aberta. 

Mate página 98
As respostas de naturais están no libro, pero calqueira dúbida me dicides.

Día 7
A descripción de naturais era coas vosas palabras, así que cada quen ten algo. Podedes mandarme se precisades que vos dea a miña opinión de se está ben.

Mate página 100


Día 8
Lengua página 112
1- Son adverbios
3 – Después (tiempo) irás a la librería que está detrás (lugar) del colegio. – Quizás (duda) vaya a verte el lunes, probablemente (duda) antes (tiempo) de cenar. – Antonio siempre (tiempo) dice la verdad y nunca (negación) se calla. – Entonces (tiempo) se abrió la puerta y entró muy (cantidad) despacio (modo)
5 Respuesta libre. Sugerencia: Los niños de la imagen miran seriamente a la cámara. El niño tiene más edad que la niña, que parece más pequeña. Probablemente han ganado algún premio porque hacen el signo de la victoria, aunque tal vez solo se trate de un gesto simpático para la foto.
 
Mate página 101
5 Sí, tendrá suficiente y le sobrarán, aproximadamente, 0,09 litros. 
6 Sobraron 10/2 = 5/1 de toda la tarta.

Lingua galega (cada quen podía poñer os exemplos que quixera, aí van os meus):
1. Di polo menos catro exemplos de palabras que pertenzan á familia léxica das palabras seguintes:
- Amor: namorarse, namoradas, amorciños, amores.
- Pan: panadería, panadeiro, panadeira, panciño.
- Sol: soleado, solazo, solete, soliño.
- Nena: neno, nenos, neniña, neniñas.

Páxina 130
1 – Ao meu gato encántalle xogar cun nobelo de la. – O verme converteuse nunha fermosa bolboreta. – Por moito que toques a bucina non vai desaparecer o atasco. – O meu teléfono móbil deixou de funcionar – Os burros non rinchan, senón que ornean. – Por aquí non podemos ir; hai un sinal de prohibido o paso. – Encántanme as abelás e as améndoas
3 – Vicente: que che pasa hoxe? Andas nas verzas! – Hai que varrer debaixo da mesa, que está todo cheo de migas. – Cando casou a tía Menchu, cantara un coro na voda.

Como van eses traballos de plástica? Mirade que bo o de Alex:



Comentarios

Entradas populares de este blog

Venres 08/05

¡Hasta pronto!

Día 16 de cole dende a casa