Pleno Municipal Infantil

Que ben o pasamos no Pleno Municipal Infantil e canto aprendimos!
As seguintes fotos sacounas o noso fotógrafo Javi:

Comentarios

Entradas populares de este blog

¡Hasta pronto!

Día 10 de cole desde casa

Así nos preparamos para o Samaín!