Educación vial con Juan

A semana pasada tivemos a grande sorte de contar na aula con Juan, o pai de Juan o noso compañeiro, que veu a darnos unha clase sobre educación vial. 
Aprendimos moitísimo, mil grazas por vir!!






Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

¡Hasta pronto!

Día 10 de cole desde casa

Así nos preparamos para o Samaín!